Vandringen

Vandringen

måndag 30 juni 2014

Frilufts-outlet i Stockholm


Visste ni att Alewalds har en outlet-butik - på Kungsgatan i Stockholm? Det visste inte jag!
Förra sommaren hade jag spanat i de supersköna och väldigt snygga syrénlila vandrarbrallorna från Lundhags. Men, jag tyckte då att jag kunde vänta en säsong till med att köpa nya byxor. Tyvärr fanns de bara en säsong, så nu när jag skulle köpa dem var de förstås borta! Fan, tänkte jag, men fick tipset att kika i outleten ett par kvarter bort.
Och där hängde ett enda par syrénlila byxor i storlek 36. Helt otroligt! 849 pix fick jag pytsa ut med - istället för ca 1800 bagis!
Så kan det gå när en nöjer sig med fjolårets SUPER-OMODERNA färger.




                             

                                               Äntligen har jag hittat till outleten! 




                                                  


                                                  Så sköna - men fy vad omoderna! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar