Vandringen

Vandringen

söndag 8 juli 2012

Houdini-tröja kom med posten

Jag håller på att utveckla ett addnature.com-beroende. Senast kollade jag runt lite planlöst i butiken och hittade den här underbara Houdini W´s Alpha Zip.
Halva priset var det, så jag beställde direkt. Blir så glad när jag får hämta paket och packa upp en ny härlig fjällvandrar-attiralj.



Just den här köpte jag för att jag är lite rädd att frysa under tält-nätterna. Men jag tror även att den här tröjan kommer att hänga med till vardags i vinter. 






Mer om tröjan:

Underställströja i 100% återvunnen fiber!

Tröja i Mid Base, idealisk för högintensiv träning och "stop 'n go"-aktiviteter året runt i kyligare temperaturer. Förlängt ryggstycke skyddar svanken och de förlängda ärmarna har tumhål.

Vikt: 192 gram i medium (min är small, så något lättare).

Plagget är tillverkat i 100% återvunnen polyester och är helt återvinningsbart!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar