Vandringen

Vandringen

måndag 2 juli 2012

Regnställ från Didriksons till salu

Nu säljer jag mitt regnställ på Tradera.

Länken hittar du här! 

Passa på att buda uti fall det blir en regnig sommar.


Annonstext:


Regnställ från Didrikssons i fint skick.
Helt och rent.
Storlek 36.
Vit jacka och marinblå byxor.

Passar bra både till en regnig sommarpromenad och till fjällvandringen.

Jackan har huva som kan rullas in i kragen. Fickor, bröstfickor samt innerficka. Kardborreband vid ärmsluten.

Byxorna har fickor och resårmidja. Kardborreband och dragkedja längst ner på byxbenen.


Jag skickar vinnarmejl efter avslutad auktion. Pengarna sätts in på mitt konto inom fem dagar och jag postar paketet inom 24 timmar. Buda bara om du har för avsikt att fullfölja affären.
Det går självklart bra att vänta med betalningen till lön, barnbidrag, etc. – om du säger till i förväg.







Mejla gärna om du har frågor eller vill se fler bilder. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar